Min sista glossybox

Nu har jag hämtat ut min sista glossybox. Jag har varit prenumerant från start, alltså sedan December 2011 då Glossybox kom till Sverige. Men nu på senare tid har jag inte tyckt att det har varit värt det. Visst ibland får man bra grejer men för det mesta får man skitsaker som bara ligger liggandes någonstans och ruttnar. Jag känner hellre att jag lägger ner 139 kr varje månad på något jag verkligen vill ha. 
 
Tänkte endå visa er vad jag fick denna månaden för dem som är intresserade.
 
1. Make Up Store High Tech Lighter - mycket besviken att jag fick en SVART highlighter. Seriöst?
2. L'oreal Paris Skin Perfection Unifying Day Moisturiser- Den här blev jag glad över. En fullsize produkt!
3. Schwarzkopf Professional BC Bonacure Moisture Kick Beauty Balm - Ser fram emot att prova denna då jag redan använder schampot och balsamet!
4. Me Me Me Cosmetics Cheeck and Lip Tint "Coral Blossom" - Trodde seriöst det va ett nagellack och tänkte direkt "oh nej inte igen" men ser nu att det är för läppar och kinder. Men tvivlar på att det är något jag kommer använda.
5. So Susan Universal Blush - en helt vanlig blush, inte finaste nyansen heller för den delen. Besviken!
 
Vad tycker ni om Glossybox?
 
 
Allmänt | glossybox, pop art, skin perfection | |
Upp