Motives Mavens Sculpt Series

Youtube är en av mina favoritsysselsättningar att göra när jag är hemma. Att sitta och titta på en massa klipp är bara SÅ kul! Jag följer en hel del "beauty gurus", och en av dem nämnde den här produkten nedan, Motives Mavens Sculpt Series! Det är en kontur palett med fyra olika kräm foundations i en och samma palett. Denna palett är till för att definiera och skulptera ansiktet med hjälp av olika nyanser. Jag blev helt kär i den och googlade runt lite för att hitta en sida som skickade denna till Sverige! Sån tur så hitta jag till slut den här och klickade hem den direkt!
 
Bild hämtat från google.com
  ♥ 
 
Så här ser alltså de fyra nyanserna ut. Dem är väldigt krämiga och har bra pigment. Jag använder den första och den tredje för det mesta till vardags för att det inte ska bli för dramatiskt. Om det är någon som är nyfiken på hur man egentligen använder en sån här produkt i ansiktet så skriv det i kommentarsfältet så ska jag visa er i ett kommande inlägg. 
 
Motives Cosmetics är 100% vegan & cruelty free  ♥ 
 
Pris: £28.75 vilket motsvarade 337kr
  ♥ 
Smink | foundation, konturpalett, motives, smink | |
Upp